ZAMÓWIENIA 

Jak złożyć zamówienie?

  • Wybierz produkty i dodaj je do koszyka , następnie przejdź do koszyka ( ikonka znajduje się w prawym górnym rogu ) . 
  • Gdy będziesz już na stronie koszyka podążaj za instrukcjami na stronie 
  • Zamówienie można złożyć jako gość lub logując się do swojego konta 

             Zalety Posiadania Konta : 

  1.  Oszczędzasz dzięki kodom rabatowym 
  2.  Zyskujesz rabaty 
  3.  Otrzymujesz pełne wsparcie 
  4.  Jesteś zawsze na bieżąco w trendach 
  5.  Otrzymujesz powiadomienia promocji 

Podaj wszystkie dane adresowe następnie wybierz metodę płatności i sposób dostawy zamówienia

  • Zapoznaj się z regulamin, a następnie zaakceptuj go
  • W przypadku 
  • Wybór płatności za pośrednictwem systemu Przelewy , nastąpi przekierowanie na stronę serwisu, w celu finalizacji transakcji. 
  •  Zamówienie pojawi się w naszym systemie , otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail .

Czy mogę złożyć zamówienie e-mailowo/telefonicznie?

Oczywiście ,że Tak ! Zamówienia są przyjmowane zarówno e-mailowo (kalasilver@onet.pl ), jak i telefonicznie pod numerem telefonu 787233011 . Złożone zamówienia wysyłane są tylko przy płatności za pobraniem, a koszt dostawy wynosi 20zł. W przypadku takich zamówień nie ma możliwości skorzystania z kodów rabatowych.

Jaki jest termin realizacji zamówienia ? 

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od wybranego sposobu płatności i dostawy. Zamówienia płatne przy odbiorze lub opłacone za pośrednictwem Przelewy 24  realizujemy w ciągu 24 H od momentu zamówienia . W przypadku płatności przelewem tradycyjnym przesyłki nadajemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, w związku z tym czas realizacji może się wydłużyć do 2-3  dni roboczych.

Czy jest  możliwość łączenia kodów rabatowych?

Brak  możliwości łączenia kuponów. Przy jednym zamówieniu można zrealizować tylko jeden kupon rabatowy .

Czy można anulować zamówienie ? 

Zamówienie może zostać anulowane do momentu jego skompletowania . W tym celu zapraszamy do kontaktu z obsługa sklepu internetowego na stronie głównej KONTAKT

Jak długo należy czekać na rozpatrzenie reklamacji?

Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu .

Jak dokonać zwrotu towaru?

Odeślij do nas produkty  wraz z dowodem zakupu, oraz wypełnionym formularzem zwrotu na adres:

  • KaLa-silver 
  • Katarzyna Lampa 
  • Kawki 23 
  • 42-140 Panki 

Jeśli nie masz możliwości wydruku, możesz dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

  • Swój login ze sklepu lub numer zamówienia;
  • Imię, nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego.

Kiedy otrzymam zwrot płatności?

Zwrot Płatności otrzymasz ,gdy tylko paczka dotrze do naszej siedziby firmy i zostanie przez nas sprawdzona . 

Maksymalny  czas na zwrot  to 14 dni kalendarzowych.